[DOWNLOAD] 01.06.10 Live Session from T-Store

Wow wow, You’re my Destiny performed live on stage by Luna & Krystal for the 1st time. I demand Step by Me by all 5 girls!!!!

[MEDIAFIRE]

  • 01. Chocolate Love: MP4 | AVI
  • 02. You’re My Destiny: MP4 | AVI
  • 03. Chu: MP4 | AVI
  • 04. La chA TA: MP4 | AVI
  • 05. Interview: MP4 | AVI
  • All 5 parts in 1 file: AVI The file doesn’t sync T___T

Source: tstore
Converted & Reuploaded by fx3ffect @ iheartfx.wordpress.com
TAKE OUT WITH FULL CREDIT

Advertisements
  1. Thank you so much, rin!! ❀

    • vickysmalls
    • January 6th, 2010

    woot! grabbing a copy! I also demand STEP BY ME AND MR BOOGIE LIVE PLZ!

    • mrs. liu
    • January 6th, 2010

    I ALSO DEMAND STEP BY ME AND MR BOOGIE. eff i demand new album.
    hehe thankyou so much!!!! =D

    • happiiez
    • January 6th, 2010

    Thanks

  2. thank you so much *-*

    • cleaver487
    • January 6th, 2010

    omg you’re my destiny live!!! love that song…thanks ALOT^^

    • pokee
    • January 6th, 2010

    woots, Awesome guys for the quick updates! i hearts fx & you guys ❀ Grabbing btw (: Mr Boogie live plz!

    • khunnye
    • January 6th, 2010

    Thx so much
    I wanna watch You’re my destiny performance so bad

    • cerlina
    • January 6th, 2010

    thanks rin!! these are awesomee πŸ˜€ I hope SM listens to us fans and put Mr Boogie in the upcoming album!

    • tea
    • January 6th, 2010

    wa, yeppeuda~
    this version is really really cool πŸ˜€
    thank u so much for sharing ^^

    • Karamelle
    • January 6th, 2010

    Wouah, we hear all their voices so clearly, it’s so much better than on music shows!! But I’m a bit disappointed by Chocolate Love, I wanted to hear it live so badly, but the background music is very loud 😦
    Thanks for sharing! Btw, I’m also taking the audio^^

    • rockferry
    • January 6th, 2010

    YAY THEY PERFORMED THAT SONG πŸ˜€ Wish they did Step by Me too, cause Amber has a part in it haha (okay I’m obviously biased xD) Thanks for this :DD

    • cutegiurl
    • January 6th, 2010

    thank you so much forsharing this…i hust hope that there are TS or TP files here hehe…..i wish they perform Step By Me too T_T i love that song hehe

    • adilahlol
    • January 6th, 2010

    aigoo~ finally it’s out ^^
    thanks a lot for sharing , Rin πŸ™‚
    imma replay them all night long lol
    pfft, desperate for new album plz πŸ˜€ f(x) ❀

    • ghizuu
    • January 6th, 2010

    omg what an amazing you are my destiny.

  3. Aaaah!! Thank you very much for sharing! This LAchATA version sounds great. πŸ™‚

  4. i just wanna say.. i love this blog.. hahaha

    • reilah
    • January 9th, 2010

    *—* Thank you for sharing!! I love this Live Session, itΒ΄s great!

    • Chaw
    • January 26th, 2010

    huwa…
    it’s been long time didn’t watch their perf
    THX ^^

  1. January 6th, 2010

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: